بچه ها
انقباض رحم چجوری میشه از کجا میفهمید خطرناکه

۲ پاسخ

شکمت سفت میشه خیلی و حس میکنی بچه خودشو خیلی جمع کرده اگ بدون درد باشه عیب ندارع البته اگ زیاد نباشه اما اگ درد داری باید بری دکتر

من سه روزه بستری هستم بخاطر انقباضات شکمم سفت وشل مث درد زایمان هس دل وکمرم هم درد اومد الان خداروشکر بهترم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرک🥰 مامان پسرک🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا🍒 مامان امیررضا🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی