سلام خانما از کی باید زیر نظر بهداشت باشیم؟ چند هفتگی به بعد؟

۷ پاسخ

من نمیخوام برم بهداشت.همون دکتر همه کارا انجام میده. دیگه چه نیازی به بهداشته.

مامانا نمیشه کلا نرفت زیر نظر بهداشت؟؟ زیر نظر دکتر بود؟؟؟؟

من ۳ ماه به بعد بود رفتم
ولی گویا از اولش باید بری

والامن هفته10رفتم انگار خواستن بزنن منو که دیر اومدی چرا
گفتم اجازه بدید تشکیل بشه بعد طلبکاربشید کلاکاش میشدنرفت

دیگ بعد سونو قلب میشه رفت

از اولش من رفتم

خانما توی ۱۶هفتگی به بعد چه مکملی میخورین؟؟؟ به جز ویتامین دی و فولیک؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری