من نمیخوام برم بهداشت.همون دکتر همه کارا انجام میده. دیگه چه نیازی به بهداشته.
مامانا نمیشه کلا نرفت زیر نظر بهداشت؟؟ زیر نظر دکتر بود؟؟؟؟
من ۳ ماه به بعد بود رفتم
ولی گویا از اولش باید بری
والامن هفته10رفتم انگار خواستن بزنن منو که دیر اومدی چرا
گفتم اجازه بدید تشکیل بشه بعد طلبکاربشید کلاکاش میشدنرفت
دیگ بعد سونو قلب میشه رفت
از اولش من رفتم
خانما توی ۱۶هفتگی به بعد چه مکملی میخورین؟؟؟ به جز ویتامین دی و فولیک؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.