۱۰ پاسخ

خدا حفظش کنه عزیزم این بچه ها چه گناهی دارن آخه 🥺

یچه منم تا صدای کوچک میاد مثل صدای ماشین سریع میگه مامان موشک اومده یا بمب😭😭

گوشواره دخترت از نزدیک عکس میدی

ماشاللا خوشگل خانوم

ماشاءالله چه دختر نازی

خدا نگهدارش باشه

بخدا
خداشمادختردارهاروخیلی دوست داشته😍😍😍😍😍
خداحظش کنه

من به دخترم گفتم جنگنده اسمشون صدا میدن ..مثل بقیه ..گاو صدا داره .کلاغ صدا داره

چ نازنازه❤️

چه سنی بردیش بینایی سنجی..من دو بار بردمش بینایی سنجی ویزیتم دادم اصلا راضی نشد تو دستگاه و ببینه گریه کرد اومدیم بیرون🥲

هوووف دقیقا دختر منم😔

سوال های مرتبط