اولین شیر خشکی که میشه ب نوزاد داد چیه

۷ پاسخ

من دوماه اول گیگوز دادم چون خیلی سبکه بعدش نان دادم ک بهش فشار نیاد خداروشکر خوب بود

گیگوز

من نان گرفتم سنگین بود یبوست شد بعد دکتر گف ببلاک بده

میگن خوبه چون نزدیکه ترکیبش به شیر مادر

من از دکتر پرسیدم آپتامیل یا نان گفت ولی گفت اپتامیل نزدیک تره به شیر مادر

من آپتامیل میدم

من واسه پسرم اپتامیل دادم ولی الان میگن خوب نیس میخوام گلدن گات بدم

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی هام مامان مامان فسقلی هام روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا😍 مامان ایلیا😍 ۳ ماهگی
مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان 🍓جانان🍓 مامان 🍓جانان🍓 ۲ ماهگی