من دوماه اول گیگوز دادم چون خیلی سبکه بعدش نان دادم ک بهش فشار نیاد خداروشکر خوب بود
گیگوز
من نان گرفتم سنگین بود یبوست شد بعد دکتر گف ببلاک بده
میگن خوبه چون نزدیکه ترکیبش به شیر مادر
من از دکتر پرسیدم آپتامیل یا نان گفت ولی گفت اپتامیل نزدیک تره به شیر مادر
من آپتامیل میدم
من واسه پسرم اپتامیل دادم ولی الان میگن خوب نیس میخوام گلدن گات بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.