باید ببینی چی کیخوره و چی بهش میسازه
من اپتامیل میدم
من آپتامیل پرونوترا گرفتم. ولی خیلی خوشمزه اس
مرسی از همتونن
ابتامیل اکثرا به بچه ها میسازه، بعد که ماهش رفت بالاتر نان خوبه
من داخل بیمارستان از پزشک اطفال پرسیدم
به نظرم شما همون جا بپرس
من اپتامیل گرفتم دخترم از روز اول دلدرد و کولیک گرفت
من نان گرفتم
باید ببینی چ بهش میسازه . معمولا اپتامیل نزدیک ترین شیر ب شیر مادره.. نان هم خوبه .
والا تجربه به من ثابت کرده نان از همه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.