واسه نوزاد چه شیر خشکی بگیرم

۱۰ پاسخ

باید ببینی چی کیخوره و چی بهش میسازه

من اپتامیل میدم

من آپتامیل پرونوترا گرفتم. ولی خیلی خوشمزه اس

مرسی از همتونن

ابتامیل اکثرا به بچه ها میسازه، بعد که ماهش رفت بالاتر نان خوبه

من داخل بیمارستان از پزشک اطفال پرسیدم
به نظرم شما همون جا بپرس

من اپتامیل گرفتم دخترم از روز اول دلدرد و کولیک گرفت

من نان گرفتم

باید ببینی چ بهش میسازه . معمولا اپتامیل نزدیک ترین شیر ب شیر مادره.. نان هم خوبه .

والا تجربه به من ثابت کرده نان از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی