۷ پاسخ

بچه ها تا ۴ سالگی همشون لجبازن

دقیقا ما رو گفتی هر دو بچه هام اون طوری هستن

اره بچه های تو این سن همینن

تایپکمو ببین 😭😭😭😭

😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😤😤😤😤😤😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡🤯🤯🤯🤯🤯🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🫨🫨🫨🫨🫨😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵😵😵😵😵😫😫😫😫😫😩😩😩😩😩😭😭😭😭😭😭😭😭😭

سلام یک عدد همدرد هستم👋

همه وضعمون همینه یه سره

سوال های مرتبط