اره تقریبا
چشماتون خیلی خوشگله ولی خط چشمو اینجوری نکش زیر چشمتو سیاه نکن اون خط گوشه چشم هم نباشه خیلی قشنگتر میشه چشماتون سعی کنید نازک تر بکشین خط چشمو چون اینجوری چشمتون زیاد خوشگل نمیشه
فضولی نباشه ولی خط چشم اینجوری هم مد نیس هم خیلی چشمو ریز و خسته و پیر نشون میده
چه بدون عمل و فیلتر خوبی.. اخ ایقد چهر ی مصنوعی دیدم خسته شدیم
چییمشد هرکس قیافه ی خاص نچرال خودشو داشت......
نه ..
خط چشمتو با نداد قهوه ای یا مشکی بکشی بعد با ی براش فید کنی مثل حالت سایه بشه قشنگتره منم پف چشم دترم اینجوری میکشم پفش رو بیشتر نشون میده ولی اگه فیدش کنم قشنگتر میشه
نه شبیه نیسین دخترتون بیشتر شبیه شماس
اینم دخترمه کدومش شبیع منه
فقط لب و دهنش شبیه شماست بقیه اش نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.