مامانا شما ساک نوزادتون چه مدلی گرفتید میشه عکس بدید
سزارین
طبیعی
پوشک

۸ پاسخ

به نظرم من از این مدل کوله ایی خیلی خوبه
راحتی ...

این برا خونه مادرشوهرشم اینا و مامان خودم یکی گرفتم ستش با کریر و کالسکه برا مسافرت

تصویر

من اینو گرفتم

تصویر

این مدلی

تصویر

برا من این مدله

تصویر

این مدلی گرفتم

تصویر

من نگرفتم هنوز میخواستم از اینستا بگیرم😭😭😭

این مدلی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیان وکایان 👣 مامان کیان وکایان 👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری