من گهواره میلاد دارم از قبل
من ننو خریدم
ما اینجوری اهنیشو گرفتیم میگن اهنی خیلی خوبه بچه راحت تا۱.۲سال میتونه استفاده کنه چوبی ها خوب نیست اصلا
ننو خرید مامانم
من از این تخت کنار مادرا میخرم
من این گهواره سر دخترم خریدم هم بزرگه تا ۲_۳سالگی میتونه استفاده کنه
هم خیلی جنس قرص و محکم و خوبی داره من خیلی راضیم
نو نو نونده برای بارداری دومم
من ننو گرفتم
منم بانوچ گرفتم
من هر چی تا الان برای پسرم خریدم عکسشو تو تاپیکت هام گذاشتم
من از مال خودم عکس ندارم ولی همین شکلیه
من ک هنوز نگرفتم
از این چوبی بلندت میخام بگیرم تازه
فقط همینو مونده🥹
من تخت گرفتم اما یه ننوام براش میگیرم جاگیر نباشه
من هم تخت کنار مادر گرفتم هم تخت نوجوان هم از اینا
بله من به دلیل کمبود جا ی گهواره گرفتم فقط
من بانوچ گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.