مامانا شما گهواره هم گرفتید چه طرحی گرفتید میشه لطفا عکس بدید

۱۵ پاسخ

من گهواره میلاد دارم از قبل

من ننو خریدم

تصویر

ما اینجوری اهنیشو گرفتیم میگن اهنی خیلی خوبه بچه راحت تا۱.۲سال میتونه استفاده کنه چوبی ها خوب نیست اصلا

تصویر

ننو خرید مامانم

تصویر

من از این تخت کنار مادرا میخرم

تصویر

من این گهواره سر دخترم خریدم هم بزرگه تا ۲_۳سالگی میتونه استفاده کنه
هم خیلی جنس قرص و محکم و خوبی داره من خیلی راضیم
نو نو نونده برای بارداری دومم

تصویر

من ننو گرفتم

منم بانوچ گرفتم

من هر چی تا الان برای پسرم خریدم عکسشو تو تاپیکت هام گذاشتم

من از مال خودم عکس ندارم ولی همین شکلیه

تصویر

من ک هنوز نگرفتم
از این چوبی بلندت میخام بگیرم تازه
فقط همینو مونده🥹

من تخت گرفتم اما یه ننوام براش میگیرم جاگیر نباشه

من هم تخت کنار مادر گرفتم هم تخت نوجوان هم از اینا

تصویر

بله من به دلیل کمبود جا ی گهواره گرفتم فقط

تصویر

من بانوچ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی