۹ پاسخ

من یونیک خریدم

من یه قمقمه گرفتم یه فلاسک هم داشتم از قبل

من این مدلی

تصویر

برا من برند نیس ساده است درحدنیاز گرفتم

من اینو مهر پارسال گرفتم هم قمقمه ست هم فلاسک

تصویر

من از باسلام خریدم 1تومن هم فلاسک هم میشه قمقمه نی داره و امتحانم کردم نزدیک 6.7ساعت اب داغ داغ بود توش

من اینو‌گرفتم که به وسیله هاشم بیاد قیمتشم یک و خوردی بود

تصویر

فلاسک مگه واجبه بخریم؟؟؟

اگ میتونی یونیک بخر هم کیفیتش محشرهههه هم واقعااا ابعاد و اندازش خوبه البته متوسطشو بگیر
فلاسکای دیگ ظاهر جذابتری دارن ولی من کیفیت برام مهم تر بود

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان وکایان 👣 مامان کیان وکایان 👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری