من یونیک خریدم
من یه قمقمه گرفتم یه فلاسک هم داشتم از قبل
من این مدلی
برا من برند نیس ساده است درحدنیاز گرفتم
من اینو مهر پارسال گرفتم هم قمقمه ست هم فلاسک
من از باسلام خریدم 1تومن هم فلاسک هم میشه قمقمه نی داره و امتحانم کردم نزدیک 6.7ساعت اب داغ داغ بود توش
من اینوگرفتم که به وسیله هاشم بیاد قیمتشم یک و خوردی بود
فلاسک مگه واجبه بخریم؟؟؟
اگ میتونی یونیک بخر هم کیفیتش محشرهههه هم واقعااا ابعاد و اندازش خوبه البته متوسطشو بگیر
فلاسکای دیگ ظاهر جذابتری دارن ولی من کیفیت برام مهم تر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.