۲ پاسخ

خشک کن حجم شیرتو کم میکنه

چرک خشکم که فکرمکنم خش کننده است اگ خوردی خیلی مایعات بخور که خوش نکنه بعدم سرماخوردگی دوساعت بعدش به نینیت شیربده
بعد اویشن بخردم کن بتنبات بخرهمبراخودت خوبه هم

سوال های مرتبط