من که با عیدیای پسرم واسش یه پتو یه نفره عروسکی و کلمن نی دار گرفتم
منم میخوام با عیدیش ببرمش اتلیه
اتفاقا عکسه که میمونه همین کارو کن
کدوم اتلیه میخای ببری
دوستان گروه زدم گهواره خوش میگزره خواستین پی وی روبیکا پیام بدید لینک بفرستیم به این آیدی
@Dopnamq
آره واسه تولد و اولین عید خوبه عکس یادگاری داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.