سلام مامانا روز موعدم بتام ۴۱ بودکم نیست؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خوبه اصلا استرس نداشته باش
میره بالا

من دو روز مونده ب موعود 43 بود بعد تکرار کردم 3 روز بعدش شد 213

مبارکخه

خیلیم خوبه

علائم چی دارید

ن خوبه دوروز دیگه تکرار کن اگه دوبرابر بشه اوکی هس
ولی یه ۴روزی صبر کن بعد برو بنظرم
چون الان کمه وکم دیده میشه دکتر میگه بازم تکرار کن

نه من دو روز از موعد گذشت دادم 85بود

بتا من 5000هزارع خوبع

نه من روز موعد 13 بود

نه برا من بعد ۱۱ روز ۱۴ بود برا شما خوبه

۲۴ ساعت بعد دوباره تکرار کن اگه دو برابر بشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری