خوبه اصلا استرس نداشته باش
میره بالا
من دو روز مونده ب موعود 43 بود بعد تکرار کردم 3 روز بعدش شد 213
مبارکخه
خیلیم خوبه
علائم چی دارید
ن خوبه دوروز دیگه تکرار کن اگه دوبرابر بشه اوکی هس
ولی یه ۴روزی صبر کن بعد برو بنظرم
چون الان کمه وکم دیده میشه دکتر میگه بازم تکرار کن
نه من دو روز از موعد گذشت دادم 85بود
بتا من 5000هزارع خوبع
نه من روز موعد 13 بود
نه برا من بعد ۱۱ روز ۱۴ بود برا شما خوبه
۲۴ ساعت بعد دوباره تکرار کن اگه دو برابر بشه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.