۸ پاسخ

خواهر خوش به سعادتت

دختر منم دوییدنش مثل تند راه رفتنه ولی صبح تا شب سر پا راه میره یه دقیقه هم نمیشینه مگه من بخام بهش غذا بدم یا گوشی دستش بدم

والا شانس داری خواهر پسرمن انقد پرجنبو جوشه ک دگ پا ندارم انقد دنبالش دوییدم😑😂

بنظر من تحرک باید داشته باشه
بدو بدو و بازی .......
بیشتر خودت باهاش بازی کن
مثل اسب بازی .قطار بازی .قایم موشک ......
تا تخلیه کنه هیجاناتشو

حالا کوچولوت دختره میگی ارامه، پسر منم همینطوریه عزیزم اهل شلوووغ کاری اینا نیس

نه دختر منم جنب و جوشی نیست

نه عادیه

پسر منم اینطوریه

سوال های مرتبط