۴ پاسخ

نبات بلانکیت داره اصلا خوب نیست
سعی کن حداقل با خرما یا موز شیرین کنی یکم

من نبات میزنم . بدون نبات نمیخوره . نبات و کره میزنم .

من خرما میزدم برای دختر بزرگم به جای نبات

آره من میزنم

سوال های مرتبط