۷ پاسخ

اونوقت دیگه غذای غیر شیرین نمیخوره

من ساده میدم بدون هیچی

من چندروزه شروع کردم شیرین نمیکنم

من ی کوچولو شیره انگور میزنم

من انداختم پسرم چون رفلاکس داره بالا اورد از هوش مصنوعی پرسیدم گفت تا زیر ۱ سال ممنوعه نزن

من نندازم‌نمیخوره

من نبات انداختم خیلی بهتر خورد

سوال های مرتبط