اونوقت دیگه غذای غیر شیرین نمیخوره
من ساده میدم بدون هیچی
من چندروزه شروع کردم شیرین نمیکنم
من ی کوچولو شیره انگور میزنم
من انداختم پسرم چون رفلاکس داره بالا اورد از هوش مصنوعی پرسیدم گفت تا زیر ۱ سال ممنوعه نزن
من نندازمنمیخوره
من نبات انداختم خیلی بهتر خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.