۷ پاسخ

شیره خرما نه ولی نبات میشه بریزی

من اندازه نخود یا کمی بیشتر خرما له میکنم میریزم

خرما سیب موز
ازینجور چیزا ها میشه زد
ولی خرما نمیدونم از کی مجازه
من هنوز ندادم

نه
.

اشکالی نداره
ولی خب خرما خودش شیرینش میکنه
اینجوری زیاد میشع دلو میزنه
من وقتی ساده درس میکنم نبات میزنم
با خرما ن دیگه

فرنی خرما اره

دکتر دخترم گفت اندازه عدس میتونی نبات بندازی

سوال های مرتبط