اصلا شیرین یا شور نکن ،طعم نده به غذاش خوب نیس دختر
به جای شکر اگه یه کم نبات بزنی خوبه
شکر و نمک و تمام ادویه ها ممنوع تا یکسالگی
فقط یکم زردچوبه مجاز اونم نزنی بهتر
چرا دارا اصلا نمک شکر شیرینی شودی ادویه واسه بچه ممنوع ...دور از جونش داری مساعدش میکنی واسه دیابت ...این بچه ها که تعریفی از مزه ندارن که ما بخواییم غذاشونو خوشمزه کنیم دیروزم یکی نمک زده بود ب غذای بچه
اگه بدون شکر میخوره پس نبات ننداز اما در کل نبات ازون سردی فرنی کم میکنه و نمیزاره دل درد بشه بچه
ضرر که داره
اگه میخورن بدون نبات بده
من هنوز شکر و نمک به دخترم ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.