۱۶ پاسخ

من جلوگیریمو ول کردم 🤣

من دقیقا سرهر زایمانم چند ماه میگذشت هوس یه نوزاد دیگه میکردم والان سومی چند روز دیگه به دنیا میاد وسه تاشونم پشت همن😅😅😅

وااااای نهههه به شب بیداریش نمی ارزه 🥺چشام نابود شده دیگه توان بیداری نداره

من دو دلم🤣 هم دلم میخاد هم نمیخاد

من چون بچم تو بیمارستان اذیت شد یه مدت بستری بود خودم داعون شدم ازبس گریه کردم براش فعلا تا خوب بهش برسم که کمبود نداشته باشه بعدش حتما به بعدی فکرمیکنم بچه اولمو خوب ودرست بهش برسم و تربیت بشه بعد

یعنیاااااا من اگه دوباره حامله شم قطعا سکته میکنم سر به بیابون میزارم فک کنم😂😂😂

من ولی تا زمانی که درد بخیه هارو فراموش نکنم اقدام نمیکنیم

من نوزاد ندارم جنین دارم ‌ و ب فکر بعدی هستم ان شالله امید خدا

من غغغغغغللللططططططط بککننمممممممممممم

شوهر من 🤣🤣🤣

وای
اصلا میترسم بهش فکر کنم😫

من قبل ب دنیا اومدنش فکر میکردم اما الان اصلا

من فکر میکنم ولی بعد از اینکه شرایط کشور بهتر شه

من که فعلا غلط کنم به دومی فکر کنم🤣

من 😶‍🌫️ از الان برنامه اش رو ریختم 😅

من چون نمیخام بچم مثل خودم تنها باشه

سوال های مرتبط