وای نگو سه روز پیش چنان درد داشتم نمیتونستم نفس بکشم دوبار پماد زدم دردش کم شد فشارش دادم داخل بهترشدم
وای نگو سه روز پیش چنان درد داشتم نمیتونستم نفس بکشم دوبار پماد زدم دردش کم شد فشارش دادم داخل بهترشدم
من هرچی مراعات کردم فایده نداشت رفتم پیش دکتر پماد داد و کپسول خدایی خوب شدم
و خوراکی هایی که نفخ داره و یبوست اوره نخور و بیشتر آب بخور سالاد کاهو و روغن زیتون و موز و انار و شیرینی و نوشابه و پیاز خام و کلم و سس هم نخور
اینا تجربیات من بودن
پماد بگیر بزن پماد هموروئید
خوراکی هایی بخور یبوست نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.