من دوس داشتم بزارم آراز شوهرم میگف نه😒اخر قرعه کردیم شانسش دراومد😂😂 وگرنه اسم نازیه
به شدت عاشق این اسمم
منم خیلی دوس دارم ی سریالی بود قدیما نشون میداد ستاره اسکندی توش بازی میکرد ی جاهاییش تو ترکیه بازی میکردن اسم پسره اراز بود از اون موقع از اسم اراز خوشم اومده
❤❤❤❤❤❤
من میگم آیهان باباش میگ آراز
من جدیدا سریال تپش قلب رو نگاه میکنم داخلش از بس میگن آراز خوشم اومده تلفظش راحت و قشنگه 😁
❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.