قند ناشتا 82
2 ساعت بعد 94 چطوره؟

۵ پاسخ

عالیه

خوبه ک

هیووووو منگده باشیم دا با یاناق بولیا 🫠

ناشتا ۷۰
دکتر گفت بهترین آزاد استفاده کن شیرینی 😁🤣

وای من خیلی میترسم . نمیدونم چرا ازش ترس دارم 😮‍💨😮‍💨😮‍💨 هفته جدید قراره برم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ني ني مامان ني ني هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی