شیائومی ارزش خریدن نداره
شیائومی مزخرف فقط سامسونگ
شیائومی و پوکو به مرور زمان از رده خارج میشن
و دیگه توی ایران آپدیت نمیشن
سامسونگ بهترین گزینهس
نگهش دار
چ فرقی میکنه با سامسونگ ۵۵ بیای گهواره یا با شیائومی نوت ۱۴
به نظر منم عوض نکن
هیچی مثل سامسونگ نمیشه😍
نگه دار پولت جمع کن ایفون بخر یا سامیونگ مدل بالاتر
لطفا تاپیک اخرمو ببینید😭😭
آیفون بخر
من چهار پنج سال پوکو ایکس سه داشتم، عالیه، بی نظیره. از همه نظر واقعا حرف نداره. الان آنر 400پرو دارم. اونم محشره، یکم گرونه ولی خدایی عالیه، کلا هوش مصنوعیه. همسرم سامسونگ اس 25الترا داره، اونم بی نظیره.
مهم سامسونگ بودن شیائومی یا آنر بودن نیست. مدل گوشی مهمه. مثلا تو شیائومی پوکو ها خوبن، تپ سامسونگ آلترا ها خوبن.
سامسونگ بهتره اما بین پوکو و نوت
نوت بهتره
عوض نکن سامسونگ عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.