۵ پاسخ

دو لایه ماسک میزنم حتی شب تو خواب در نمیارم
تند تند دست می‌شورم
تا اونجایی که بشه زیاد نزدیک نمیشم

دوتا ماسک میزنم هزار بار دستامو میشورم مخصوصا وقتی میخوام دست بزنم بهش

میدم به باباش، چون شیر خودمو نمیخوره

ماسک بزنید موقع شیردهی ۲ تا ماسک میزنم.
قبل شیردهی دستام رو با مایع میشورم
و کلا در طول روز چندین باز دستام الکل میزنم.
عطسه و سرفه پیشش نمیکنم

ماسک میزنم و سعی میکنم زیاد بغلش نکنم.

سوال های مرتبط