۵ پاسخ

من خوردم کلیه هام درد گرفت نخوردم ولی خوب چاق میکنه دیگه نمیدونم واقعا وزن دهیه یا پف

نه خیلی عوارض داره

آنترامیل بگیر خوبه

گین آپ عوارض داره

خوبه اره اگ میخای باردار شی نخور

سوال های مرتبط

مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی