۲ پاسخ

احتمال زیاد همین دل درده یا شایدم رفلاکس داره احساس نمیکنی شیر میاد تو گلوش و برمیگرده؟؟؟

گریپ میکسچر خارجی روهم دادی؟ پسر منم همینه اصلا نمیخوابه نه روز نه شب گاهی الکی گریه میککه گاهی دل درد چند روز کل روز از شکم درد اشک میریختن کولیکز کولیک اید پدی لاکت دادم اثر نکرد اینو گرفتم یکمممممم بهتر شده نمیگم کامل امروز بردم دکتر گفت خانم هنوز گریه هاش شروع نشده گفت کولیک از ۵۵تا۶۵روزگی باز اوج خودش میرسه پسرم از یه روز قبل ۴۰شدید شد درداش شیر خشکم میخوره شما شیر خودتو میدی؟؟؟

سوال های مرتبط