۱۱ پاسخ

اتفاقا برا مچه مفید هم هس روی باهوشیش اینا تاثیر میذاره🤣🤣🤣


مگه تو چه قدرسن داری ک سیگار میکشی دختر
یعنی چی ک ضرر داره یا نه معلومه داره دیگه
به خاطر بچت باید بزاری کنار
همه چی از سیگار شروع میشع
اخرشم میرسه تو جوب خابیدن و تو جوب مردن برو بشین به آیندت فکر کن به اینده ی بچت

نبابا چه مشکلی تازه فایده هم داره براش
بیشترررر بکش واسه ریه هاش عالیه☹️

ماشالا چقدر قضاوت
ببين من خودم قليون ميكشيدم ولي شيرش نميدادم تا فرداش با اينك ميگفتن ٦ ساعت تو شير ميمونه اين يك دوم اينك تمام لباسامو عوض ميكردم و دوش ميگرفتم ك دود دست دوم و سوم به بچه نرسه چون واقعا حساسه ريه هاشون و مهمه ك رعايت كني اگ حوصله اين كارارو نداري ب نظرم نكش

نبابا فایده هم داره تازه 🙄

عزیزم خوب نیست سعی کن بخاطر بچه کنار بذاری🥺سخته ولی میتونی❤️

گلم بهتره نکشی سعی کن تا موقعی بچه شیر میدی اصلا نکشی، بچه تو محیطی که دود سیگار و قلبون باشه هم نباید باشه چه برسه به اینکه شما خودت بکشی و شیر خودتو بدی، در کل به نظرم بهتر بود سئوالتو اینجا نپرسی چون جوابش مشخصه

دکتر دخترم به همسرم گفت که تازه باباشه بعد از سیگار تا دو سه ساعت تو نفسش هست و نزدیک دخترم نشه یا ترک کنه بخاطر بچه .
گناه داره بچه ت نکش تروخدا

بعد دوساعت اول یکم شیرتو بدوش بریز دور بعد بده

احتمالا مزه شیرت رو بد کنه

بنظر من ولی نکشی بهتره تا اتمام دوره شیردهی

ن بابا چ مشکلی

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱ سالگی