۳ پاسخ

نه چیزی نمیشه اما عطسه خوبه اتفاقا اگ سرفه یاتب باشه خدانمرده مریضه

ن نگران نباش من نیم سیسی هر هشت ساعت وقتی مریص باشه بهش میدم

نه با یبار فقط دیگ سرخود کاری نکن

سوال های مرتبط