خانوما برا رفلاکس تو این سن چی میدین؟

۴ پاسخ

علائمش تو این سن چیه؟

من لانزو میدم دیونه شدم از دست رفلاکس خوب بشو هم نیست 🥲🥲🥲🥲

قرص امپرازول ب صورت گرانول
پودر دگ اثر نداره

فكركنم اس امپرازول

سوال های مرتبط