خانوما من بچم سفالیکه ممکنه بچرخع تو نه ماه

۳ پاسخ

میگن بچه هر چقدر کوچیک تر باشه احتمال چرخشش بیشتره حالا نمیدونم بخدا
برا من ک انومالی سفالیک بود ۲۳ هفته ام رفتم سونو سفالیک بود

اره ولی سفالیک احتمال زیاد همون سفالیک بمونه
برا من که از اول سفالیک بود

بله

سوال های مرتبط

مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی