عادت کرده چون از اول ازش پول نگرفتی فکر کرده همیشه همینجوریه. اینقدر بگو مث مته تا فرو بره تو سرش که باید ماهیانه پول بریزه به کارتت
شوهرم منم
منم ۵ سال کار کردم و خرج کردم،هم برا خودم لباس میخریدم هم برای اون
وسایل اشپزخانه،همه چی خودم میخریدم،اونم با حقوقش عشق و حال میکرد،و الانم ب من هیچی نمیده،همش غر میزنه پول ندارم،میخای پولو چیکار
فردا تولد بچه داداشمه میگم میخام برم کادو بخرم دعوام میکنه،سرم داره میترکه
۱۰ میلیون واسه کادو تولد ب من داد،بعد گفت خرج لباس و کفش و وسایل بچه با همین پول بخر،مریض بود پسرم گفت پول ک داری ببرش دکتر،قطره مولتی و اد بخر،فلان کن،الانم ۱۰ تومن صفر شده،من هیچی واسه خودم یادگار نخریدم،هر سال کارش همینه
خیلی بده خداصبرت بده
وااای منم مثل توام ،دستم تو جیبم بود و بخاطر بچه دیگه نرفتم سر کار
همین امشبم بحث کردم باهاش سرپول
از برج ۸ حتی بمن ۱۰۰۰ تومنم نداده
برای عید هم فقط ۶۵۰ داد برا یه کیف
دیگه هیچی نخرید
فقط میگم خدا لعنتش کنه ،هزار بار لعنت
وای خیلی بده من درکت میکنم. من همیشه دستم تو جیب خودم بوده شاغل بودم کمک خرج بودم الانم شرایطم مثل شماست اصلا غرور و عزت نفسم اجازه نمیده هی پول بخوام. وای ک ما زنها چقدر اشتباه میکنیم.... البته اینم بگم هر چی داریم و نداریم رو شوهرم به اسم من کرده و میکنه ولی خب پول گرفتن ازش خیلی عذابه 😅😅
عزیزم سعی کن دوباره برگردی سر کار ولی اینبار درآمدتو برا خودت خرج کن و پیشرفت کن.
شوهر منم همینه
اینقد بدم میاد مردها تو مهربونیاشون یه حرفایی میزنن بعد یادشون میره یا پشت گوش میندازن..... قشنگ احساس میکنم سر کارمون میذارن😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.