۸ پاسخ

من جرئت نمیکنم حتی عکسشو باز کنم می‌دونم اگه ببینم دیگه از جلو چشمم نمیره ،بمیرم برا مردمم که اینقدر تو درد و رنجن😭

اخ اره منم دیدم حالم بد شد دلم برا اعضای خانواده کباب شد

خونه نظامی ها بوده؟؟؟

خیلی درد بزرگیه. واقعا بیچاره کسایی که خونه و زندگیشون آوار شد...

تازه از راه زمینی دارن وارد میشن
غزه میشیم😭😭😭😭
خدایا کمکمون کن

من واقعا خسته شدم اعصابم داغون شده خونه زندگیم رو ول کردم اومدم شهرستان اینم شد زندگی مثلا اه

خیلی سخته خدا نصیبتون نکنه

واقعا😔

سوال های مرتبط

مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی