سلام دوستان گریه کردم زیر دلم تیر کشید خیلی نگرانم چیکارکنم؟

۶ پاسخ

چیزی نیست
منم گریه میکنم اینجوری میشم
فک کنم بچمون به ناراحتی ما واکنش نشون میده
الهی نیست که جون مامانا به بچشون و جون بچه به مادرش وصله تو هر سنی که باشه

من کلا هروقت استرس میگیرم یا عصبی میشم اینطوری میشم بعد خوب میشم شور نزن

منم اینجوری شدم آب بخور ‌ و دراز بکش🙏🏼♥️

چیزی نمیشه منم چند بار اینجوری شدم

چیزی نمیشه عزیزم منم گریه کردم اینجوری شد بعد خوب شد

منم دو بار اینجوری شدم ولی خداروشکر چیزی نشد بعدش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری