چیزی نیست
منم گریه میکنم اینجوری میشم
فک کنم بچمون به ناراحتی ما واکنش نشون میده
الهی نیست که جون مامانا به بچشون و جون بچه به مادرش وصله تو هر سنی که باشه
من کلا هروقت استرس میگیرم یا عصبی میشم اینطوری میشم بعد خوب میشم شور نزن
منم اینجوری شدم آب بخور و دراز بکش🙏🏼♥️
چیزی نمیشه منم چند بار اینجوری شدم
چیزی نمیشه عزیزم منم گریه کردم اینجوری شد بعد خوب شد
منم دو بار اینجوری شدم ولی خداروشکر چیزی نشد بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.