عزیزم قشنگ نیست
بیشتر فکر کنید
انیس قدیمیه
عزیزم با کمال احترام این اسم برای دهه ۴۰_۵۰ هست اسمای قشنگ و جدیدی هست که میتونین انتخاب کنین
خیلی قدیمیه حداقل آنیسا
آراز💙
آیماه
آیسان
آیسو
آیه
اسم دختر من آنیا هست اسم پسرمو گذاشتم آراد
آنیسا و آراد
افرا بیشتر میاد
اصصصصصصلا
نه قشنگ نیست
آرا
هانا
آوا
باران
اینا بیشتر میان اگر دختره
نه…🙂↔️.
ندوست😵💫
آوا بیشتر میاد تا انیس
هیراد
نه👩🏻🦯
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.