مامانا قطره استامینوفن پاراکید خوبه یا سادش؟

۲ پاسخ

پاراکید

عزیزم من همیشه پاراکید میدادم پسرم سرما خورده بود بردم دکتر گفت تبش خفیفه ۳۸ بود شربت استامینوفن تجویز کرد

سوال های مرتبط

مامان دخملی💜 مامان دخملی💜 ۱ سالگی