۸ پاسخ

عزیزم جوابش فقط یک چیزه
* غریزه ی بقا*
اینم یه غریزه س مثه تمام غرایز دیگه که ما ناخوداگاه دنبال میکنیم خوردن خوابیدن توالد تناسل تمام اینا غریزه س هر انسان سالمی داره

من نمیدونم چرا با وجود اینکه شرایطش رو ندارم و همسرم کاملا و قرص و پابرجا مخالف بچه ی دومه باز دلم خیلی می‌خواد دلم می‌خواد اینجور مواقع خودمو به دل سیر بزنم 😂😂😂که این حس از سرم بپره

به نظر من فرصت زندگی و حیات مثل یه معجزه است اینقدر عجیب و بزرگ و شگفت انگیزه که قابل باور نیست وقتی زندگی آدمها رو میبینم که تو این فرصت میتونن چه سرندشتهایی برای خودشون رقم بزنن یا دست آوردهایی داشته باشن واقعا به شکرانه اش اینکه این فرصت و حداقل برای یک نفر دیگه ایجاد کنیم کمترین کاریه که میتونیم بکنیم به موازاتش تجربه عشق بی نظیر مادر و فرزندی من هیچ عشقی مثل عشقی که دخترم بهم داره رو قبلا تجربه نکرده بودم اون دوست داشتنه جنسش اون جور خاص و مختص بودنش هیییییییچ کس و هیییییییچ چیز و اندازه من دوست نداره و نمیخواد خدا رو شکر به خاطرش

عزیزم آدم به نفس کشیدنشم فک کنه نمیتونه نفس بکشه بیخیال بابا

دقیقا به خاطر اینکه یه روزی دیگه نیستیم دوست داریم چیزی و کسی از ما بمونه .

همه چی میدونی اما بازم دلت میخواد طعم مادرشدن بچشی یه بچه کوچولو ک مال خوددته رو بغل کن وقتی به دنیا میاد یهو به خودت میای ک ای وای من هیچی ارزش جدا شدنمون نداره ولی یه روزی باید جداشیم از هم 🥲🥲

وا خوب بچه میاریم که نسل هامون ادامه داشته باشن دیگه،اگه اینجوری فک کنیم و کلا بچه دار نشیم انسان ها منتقرض میشن

به این چیزا فکرنکن افسردگی میاره سراغ ادم

سوال های مرتبط