۴ پاسخ

کاشکی پسر منم با بچه ها دوست میشد یا میزنتشون یا دوس نداره کسی بیاد سمتش

دختر منم دقیقا اینطوریه خیلی ناراحت میشم وقتی میبینم تنهاس 🥺 ولی خب چاره چیه وقتی چند تا بچه دور هم باشه زود می‌ره پیش بچه ها خوشحال میشه وقتیم می‌خوام ببرم گریه میکنه

دقیقا دختر منم اینجوریه دیونه کرده ما رو انقدر که میریم جایی نمیاد خونه کسی هم میاد خونمون گریه میکنه که نرو🤦🏻‍♀️

عزیزم در مورد حرف بد یه دو سه بار گفت کلا خودم با لبخند معنیش رو عوض کردم گفت منظورت اینه اونم خندید گفت آره و دیگه تکرار نکرد مثلاً یکیش می‌گفت خاک تو سرت بهش گفتم مامان خاک رو زمین هست همین که بعضی وقتا میریم باهاش خونه می‌سازیم خاک رو سر خب نیست اشتباه میگی اونم تایید کرد و کلا یادش رفت
برای اینکه میگی میچسبن به بچه های دیگه نه اصلا چون خودشون ۳ تا هستن و کلا همبازی هستن تازه بچه های دیگه میچسبن به بچه هام یکی از دلیل هاش تنها بودن بچه هست

سوال های مرتبط