بچت ازهمچی مهمتره تازه پسراونم اول شروع کردبیجامیکنه سربچه دادمیزنه بنظرم پیامم دادجواب نده چ برسه پیام بدی من باشم میرینم بش
اینجور که تعریف کردی اونا مقصرن اگه زنگ بزنی یعنی به شوهرت بی احترامی کردی فعلا صبر کن اگه جایی دیدیش باهاش خیلی عادی رفتار کن ولی زنگ و پیام نده
من بودم زنگ میزدم ....اهل قهر نیستم
هر کی یه اخلاقی داره من خودم باشم پیام نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.