من هروقت مایبیبیشو باز میکنم میبینم مدفوع کرده
فقط شیر مادر بخوره ۶_۷بار عادیه
سه یا چهار بار نرمالش هست
تا۴۰روز روزی۴الی۵بارمیشد
شیر خودمو که میخورد هربار بازش میکردم دفع داشت ولی شیرخشک که دادم شاید روزی یکبار.الان شیرشو عوض کردم روزی ۴،۵ بار شده
چهار یا پنج بار
از من شیرم اغوزه روزی ۲ درجه شیرخشک اینام میدم امروز فقط دوبار پی پی رنگ خیلی تیره داش🥲ولی جیش فراوون
پسر من 3 بار پیپ میکرد اما از جنگ به اینور که هی رفتیم مسافرت برگشتیم بچم روزی 1 بار شده
مال منم
بچه من هز ۲یا۳روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.