سلاممم
بچه ها تو هفته های من چه آزمایش هایی باید بدم؟؟

۳ پاسخ

من ک ن آزمایشی دادم ن پرونده تشکیل دادم تو خانه بهداشت

الان آزمایش قندبارداری یاهمون گلوکزهستش اگه آزمایشات قبلی تکمیل باشه دیگه چیزخاصی نیست.

آزمایش نیاز نیست
فک کنم 28 ب بعد بعدش آزمایشات دوره دوم و سنو رشد و باید انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری