سلام خانم ها ،تو هفته من سونو و آزمایش باید بدم؟

۳ پاسخ

آره گلوکز

آزمایش گلوکز ولی اگ ت اوایل بارداری نداده باشی میدی سونو هم تو هفته ۳۱ برا وزنش میری من تو ۱۷ هفته گلوکز دادم دیگ دکترم ننوشت بهداشت برام نوشت

با اب خنک قاطی کن بخور برامن ک سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد