ب وقت ۸ /۱ /۱۴۰۵ نی نی مو خدا داد تو بطبغلم

۳ پاسخ

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزدلم

دخترم اصلا نمی‌خوابه شیر نمیخوره دعا کن خوب بشه کل بدنم درد می‌کنه

الهی مبارک باشه عزیزم😍💗
برا بچه منم دعاکن 🙏💖

مبارک باشه عزیزم 🌹🌹🌹♥️♥️♥️

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۷ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد