خانمای هفته ۳۰ به بالا چه داروهای مکملی میخورین؟

۷ پاسخ

اهن ویتامین دی مولتی ویتامین اسپرین

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

ویتامین دی
اسید فولیک
کلسیم

من هنوز به 30 هفته نرسیدم ولی مکمل هایی که دارم الان میخورم ایناس:
اهن،کلسیم،ویتامین دی،اکتی ناتال پلاس که داخل بسته بندیش امگا ۳ هم داره که اینم میخورم

اکتی ناتال
ویتامین دی
کلسیم
امگا۳ هفته ای دوتا
قرص آهن
اسید فولیک

آهن کلسیم منیزیم

مولیتی ویتامین
امگا ۳هفته ایی دوبار
ویتامین دی
منیزیوم
کلسیم

سوال های مرتبط

مامان پرهام و فندقم مامان پرهام و فندقم ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان مَهٓوٌاٰ 🧸🤎 مامان مَهٓوٌاٰ 🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری