از هفته ۳۰ به بالا با چه علائمی جلو میره؟

۳ پاسخ

برامن که خیلی بد دردواژن

من که نرمالم 😐
فقط پاهام ورم داره همش یا گاهی زیاد میشیشنم یا ایستاده ام کمردرد میشم
البته دسشویی هم زیاد میرم ولی درد خاصی ندارم خداروشکر
بدن ها با هم کاملا متفاوته

درد کمر و ستون فقرات😁
خوابالو شدن البته بقیع رو نمیدونم من که خیلی خوابم میاد همش خستم
انقباض های قبل زایمان که برای زایمان آماده شیم

سوال های مرتبط

مامان نورِخدا💖 مامان نورِخدا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی