با شیر پاستوریزه کم چرب
با اب بعد شیزخشک خودش رقیقش
میکنم
اول لا آب جوشیده سرد شده ترکیب میکنم میذارم رو حرارت غلیظ که میشه از حرارت برمیدارم از دما که افتاد شیرخشک آماده شده ارو اضافه میکنم تا رقیق بشه البته اوایل اینطوری درست میکردم من از ۴ ماهگی کمکی میدم الان با شیر پاستوریزه درست میکنم
اره برنج با آب میزاری بپزه و قوام بگیره از حرارت بر میداری یکم خنک شد .جدا شیر مثلا ۳۰ سی سی درست میکنی و کم کم بهش اضافه میکنی تا به اون غلظت دلخواهت برسه
من با شیر پاستوریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.