۸ پاسخ

شیر پاستوریزه برا فرنی از ۶ماه ایراد نداره کارت واکسنشو چک کن
اینکه خالص بدی بخوره خوب نیس

شیر پاستوریزه تا زیر یکسال ممنوعه

با اب درست کن بزار از حالت عادی سفت تر شه بعد یهیمونه شیرخشک درست کن بریز توش قاطی کن

من دیروز بهداشت بودم گفتم تو کارت نوشته با شیر پاستوریزه گفت به هیچ عنوان نده

من با آب درست میکنم آخر وقتی فرنی یکم سرد شد برا رقیق شدنش بهش شیر خشک 30 سیسی میزنم

اگه شیر خشک میخوره با همون شیرخشک خودش

با آب

هم میتونی شیرخشک درست کنی هم آب. ولی شیرخشک نباید حرارت ببینه. رو شعله مستقیم نمیتونی بذاری. باید بن‌ماری کنی. من با اب درست میکردم

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی