فرنی با شیر چطور درست میکنید؟

۲ پاسخ

یک قاشق ارد برنج و نصف لیوان اب بزار روی قابلمه و هم بزن تا قوام بیاد و بعد ک اماده شد یکم از داغی افتاد یک پیمانه شیرخشک توش بریز هم بزن بده ب کوچولوت.میتونی پوره ی سیب اب پز شده یا هویج یا کدو حلوایی بریزی و موز هم پوره کنی بریزی

آرد برنج رو با شیر قاطی میکنی میزاری رو شعله تا قوام پیدا کنه
فرقی با آب درست کردن نداره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی