عزیزم اصلا سرخود این کارهارو نکن،این مردا یه جونورایی هستن که نگو و نپرس قشنگ صاف وایستا جلوش محکم بگو اگه میخوای بندازم رضایت نامه کتبی با اثر انگشت و امضا بده دونفرم بعنوان شاهد از خانوادت امضا کنن میرم میندازم بعد اون تو برو سمت خودت منم سمت خودم.سر خود کاری کنی میره ازت شکایت میکنه تا حبس و …. راه داریااااا
می دونم که الان چقدر غمیگینی و حق بهت می دم چنین حسی داشته باشی❤️🩹هر بحثی هست بین تو و شوهرته،به بچه ت ربطش نده.شوهرت از نادونی و بلد نبودن این حرف رو زده مطمین باش ته دلش پشیمونه.چندروزی وقت بده به خودتون با هم حرف بزنین آروم تر که شدید بهش بگو که این جمله ت در مورد بچه مون چقدر روحت رو اذیت کرد و هیچوقت دیگه این حرف رو نزن 🌸با هم قرار بذارید هر بحثی هم شد دعوای شدید حتی، هر حرفی رو شاید بتونی تحمل کنی ولی ب هیچ وجه درمورد بچه ای که خدا بهمون داده چیزی نگیم و قول بدید به هم دیگه💞
شوهرت گفته باشه ولی خودت دلت به خاطر اون طفل معصوم نمی سوزه اجی گناه داره به خدا
مراقب این بچه باش
کوچیک ترین بلایی سرش بیاد ازت شکایت میکنه میگه بچشو کشتی
با خانوادت در میان بزار
چرا جدیدا شوهرا اینطوری شدن!
پرنسس شدن به قول یکی
فکر کردم فقط شوهر من اینطوریه
شرایط اقتصادی اینطوریشون کرده درست میشن بعدم ک رابطه جنسی
تنها چیزی که میتونم بگم اینه که ما تو زندگی تو نیستیم و کامل از هیچی خبر نداریم کار شوهرت اشتباه بوده درسته درکت میکنم ولی تصمیم آخر رو خودت میگیری خودت بشین تو یک کاغذ همه چیو در مورد زندگیت بنویس ببین اگه خوبیای زندگیت بیشتر بود خب این کارو نکن اگه بدیاش بیشتر بود بازم از روی عصبانیت تصمیم نگیر یکم به خودت فرصت بده عزیزم انشالله با خبرهای خوب بیای🩷
من سر پسرم تو حاملگی با شوهرم چالش داشتم یه بار دعوامون شد گفت اصلا بچه رو نمیخوام بندازش گوه زیادی خورد عزیزم الا از من بیشتر به پسرم وابسته است مردا آنقدر ضعیفن وقتی عصبی میشن از نقطه ضعفت استفاده میکنن
هرکدوممون جای ایشون باشیم همین تصمیم رو میگیریم پس سرزنشش نکنید خدا به شوهرت عقل بده
چقدر بیبشعوره واقعن
کفر نعمت نکنید
گلم نکن بخدا دنیا بیاد عاشقش میشع
عزیزم میدونم چقدر الان ناراحتی ولی تو عصبانیت و غم شدید چنین تصمیمی گرفتن مطمئن باش تهش پشیمونیه بعدشم بچه ی تو رو خدا داده خودشم نگهش میداره مگه تو به وجودش اوردی که الان میخوای بکشیش خدا بهش شکل داده قلب داده و داره رشدش میده تو فقط میزبان این اتفاقی ،هر اتفاقیم بینتون افتاده بگو این بین منو و شوهرمه به این طفل معصوم ربطی نداره اون زیر رحمت خداست خداشم نگهش داشته من حق اسیب به هیچکسیو ندارم و رو حل مشکلت ورابطتت کار کن از یه مشاور کمک بگیر مطمئن باش میتونی درستش کنی
چقدر ممکنه آدم بیشعور باشه
چجوری ازاین آدم بچه اوردی مگه نمیشناختیش
وای عزیزم بیا بغلم واقعا میفهمم چقدر سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.