من ۶هفته ودو روز سونو دادم قلب داشت
من ٦ هفته و ٢ روز رفتم تشکيل شده بود خداروشکر 🥹
من شش هفته رفتم سونوی واژینال صدای قلبشو شنیدم ولی غیر واژینال هشت هفته باید بری
برای من شش هفته و ۵روز قلب داشت
از ۶ تا ۸ هفته اما بهترین موقع ۸ هفتس
تا ۹ هفته شاید طول بکشه...ینی ۹ هفته حتما باید قلب داشته باشه فک کنم
از ۶ تا ۹ هفته
من شش هفته سونو کرد برای ساک قلبم داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.