سلام مامانا من چندهفته بایدبرم انتی؟؟؟

۶ پاسخ

منم هنوز نرفتم یکی دوروز دیگه میرم

من فردا ۱۲هفته و ۶روز میشم و نوبت ان تی دارم ..دعا کنید برام

من ۱۱ هفته و سه روز رفتم

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم

منم هنوز نرفتم.میگن بهترین موقع ۱۲ هفته و ۴ روزه .
منم قراره همین چند روزه برم

۱۲ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان ۱ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته شانزدهم بارداری
مامان همدم مامان مامان همدم مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لناوتودلی
🤍🌱 مامان لناوتودلی 🤍🌱 ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری